Naujienos

Pusryčiai - čempionams
2008-03-26
Minesotos Universiteto (University of Minnesota School of Public Health Project Eating Among Teens ) tyrimai patvirtino seną tiesą apie pusryčių naudą. Paaugliai, kurie reguliariai pusryčiauja, yprastai yra sveikesni ir fiziškai aktyvesni nei bendraamžiai, kurie atsisako pusryčių.

Tyrimo metu mokslininkai stebėjo įpročius ir sveikatos būklę daugiau nei 2,2 tūkstančių paauglių. Išaiškėjo, kad įprotis pusryčiauti gali būti laikomas sveiko gyvenimo būdo požymiu. Pusryčiaujantys paaugliai valgo daugiau sveikesnių produktų, dažniau sportuoja ir rečiau sustorėja.

Paskutinius du dešimtmečius JAV vaikų kenčiančių dėl viršsvorio skaičius padvigubėjo, o paauglių patrigubėjo. 57 proc. jaunų merginų ir 33 proc. jaunuolių nekreipia dėmesio į tai, ką valgo. 12-24% iš jų reguliariai atsisako pusryčių, o metams bėgant, ši jaunų žmonių dalis dar labiau padidėja.
Tyrimo autoriai tvirtina, kad idėja atsisakyti pusryčių dėl suvartojamų kalorijų mažinimo – pavojinga. Puryčiai padeda išvengti stipraus alkio jausmo per pietus, o taip pat neatidėti gausaus valgymo vakarui.

Šaltinis: www.washprofile.org

VISA INFORMACIJA, ESANTI ŠIAME TINKLAPYJE YRA TIK INFORMACINIO POBŪDŽIO. ESANT SUSIRGIMAMS KREIPKITĖS Į GYDYTOJĄ AR VAISTININKĄ.

UAB "Mitela". Goštauto 5/2 butas 63, LT-01106,  Vilnius, Lietuva. Telefonas (8~5) 2127641, faksas (8~5) 2127425, el. paštas info@mitela.lt. Perspausdinti bet kurį svetainėje publikuojamą straipsnį ar iliustraciją galima tik gavus rašytinį UAB “Mitela” sutikimą.

0.13719